Sidor

söndag 3 augusti 2014

Ommöblering

Nu så ska du få se den ommöblering som jag gjorde för några veckor sedan.

Här i vardagsrummet har det inte än så länge hänt så mycket. Ska bli målning av möblerna i veckan:))

En liten hörna med lite plock. Lite synd om den då den är lite i skymundan. De kanske blir lite ändring efter målningen!

Lilla tv rummet som nu är trevligt att vistas i. Inte  längre en massa bråte som tar plats. Här fick de bli lite färg i form av orange som lyfter lite. Hittade i ett skåp en orange skål Smiley från Eva Solo. Den passar perfekt att peta in fjörrkontrollerna i. 

Hallen så där har det har flyttats en del. Brickan med alla ljusen stod lite bortglömt så den fick en bättre plats.

Här har vi ett nyskurat badrum inte hänt mer än så.
 Funderade på ljusstakarna om de ska få en släng av ny färg. Silver eller vitt kanske!

Detta har flyttats från en hörna till en annan. 
Blev hyfsat bra. Jag bytte plats på denna hörnan med detta.
Här är de inte bra. 
Vet inte om det är hyllorna som ska bort eller skåpet!

De får vara så lite tills jag känt in vad som blir bra istället.

Våra sängbord har ju fått ta plats i lilla tv rummet och bord här måste vi ha. 
Det blev till att ta mina gamla lådor och där blev plats till tidningar.
Dessa lådor från olika ställen som Fyffes bananer (bordet på bilden) och olika lådor från Sockerbolaget kommer från min farmor och farfar.


Idag blir det nog en tur till en liten marknad. 
Kanske finns något kul!

Ha en fin söndag!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar