Sidor

söndag 4 maj 2014

Underbara soliga söndag

Ups, har visst sovit länge idag! Länge och länge det är klart beroende på hur man ser de. Svårt att komma till ro så klockan blev mycket. Sonen kom hem på morgonkvisten då vaknade jag. Mannen åkte tidigt redan vid sju, då vaknade jag. Stor hund som ville ut då vaknade jag. Så när jag slutligen steg upp var klockan 10.15. Så om jag sovit länge vet jag inte.


Synd att sova när solen skiner. Det var inte så varmt lite lurad blev ja allt. Om sätter sig där det är lä, blir de nog bra.

Det är mycket gul ute. Hela hav av gult lyser mot en. Fina maskrosor och raps
Det är fina blommor men, inget man vill ha i sin gräsmatta. Alla dessa växer på andra sidan vår häck. Så det är oundvikligt att dessa inte hamnar i vår gräsmatta oxå. 

Nu ska bra och jag köra till Malmö på lite shopping och titt. Det ska bli Plantagen, IKEA, Rusta och ev Emporia. Mina fötter och rygg protesterar redan:))

Ha en fin söndag!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar