Sidor

söndag 17 november 2013

Så tillbringar vi denna söndagen

Denna söndagen är vi i Kävlinge för det ska spelas match.
Så nu sitter jag och de andra föräldrarna på bänken och hoppas att flickorna ska vinna idag.

Nu ska jag visa en sak som pyntades ihop igår. 


Trollhasseln har jag fått av Elinas svärmor detta har jag satt i en vas med vit sten. Riset har sedan fått lite hängen i form av renar, stjärnor och hjärtan. Som pricken över i:et så hänger det tussar av någon sorts mossa spm jag glömt namnet på. Kommer säkert att hängas i mer när jag hittar något annat kul:))


Det ska dekoreras hjärtan liknande som de jag visade igår. 
Tänkte de ska få hänga på ytterdörrarna. 

Nu ska jag passa på att hämta lite kaffe innan matchen startar!
Ha en fin söndag!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar