Sidor

torsdag 19 juli 2012

Lite tips:))

Vi tog en tur ner till stan Nea och jag vi skulle kolla på en pilatesboll och lite annat.
Då vi kom iväg ganska sent så blev det en snabb tur.
På vägen hem körde vi inom Lidel, behövde lite diverse där.
Hittade en ost som såg spännande ut.
En smaksatt cheddarost.

O, va den var god!!!
Om ni tycker om starka smaker så måste ni testa denna.




 Min tanke var direkt, en kräftskiva med denna osten på bordet.

Alla tyckte om osten utom mannen som tyckte den var för starkt :))
Testade även deras lökringar som var goda men, de behövde nog friteras mer i olja. Blev lite sumpiga så de får ligga lite mer på stekjärnet nästa gång.



Nu ska jag läsa lite i min tidning som ramlade ner i brevlådan i går!!!!

Ha en bra kväll i morgon är de fredag igen:))
Semestern börjar gå mot sitt slut bara 2 veckor kvar.
Mycket som jag vill hinna med på dessa kommande veckor.
Får nog sätta fart nästa vecka om vi ska hinna med allt.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar