Sidor

måndag 5 mars 2012

Ny utmaning

Då sitter vi här igen och det är måndag!! Hur gick det till?
Nå väl det har varit en trevlig helg med god mat och gott sällskap.
Tiden går fort när man har kul. Alltså måste jag ha kul jämnt:))

Undrar vad denna veckan utmanning är?
Jag måste bestämma mig om jag ska vara ledig på onsdag eller inte!!
 Vi har nämligen studiedag och det innebär att jag får gjort en hel del, får se om jag har mycket!!!

Så här vid  frukosten kan jag tipsa om goda flingor från Lidel!!
 Jag är nästan aldrig i den affären, vet inte varför för de har en del bra grejor.
Det var en slump i förra veckan att jag körde inom och Nea hittade dessa flingor.
Supergoa!!!
Kanske inte så nyttiga men vilka flingor är det igentligen.

I dessa finns det banan, russin och kokosflingor.




Du som tittat in här innan kanske ser att det ser lite annorlunda ut.
Ny snyggare layout!
 Det är Elina som donat med min sida.


Tack Elina :))

Nu är det tid att få upp barnen ur sängen så de också kommer i tid  till skolan.

Ha en bra dag!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar