Sidor

söndag 22 oktober 2017

Ännu ett tunt grått täcke sveper in oss denna söndag. Vi lägger till ett lätt regn! En dag att stanna inne och mysa. Det finns inte tid för de idag. Har en lång lista på måste-göras-idag saker.
Resan närmar sig och inget är packat än. 




Ja det går inte att sitta kvar här i soffan och hänga. Men måste visa vad mannen gav mig häromdagen. Bara påsen skvallrade om fina grejor.



Ett par superfina öronhänge. I asken fanns en text som var så fin.




Nackdelen med att inte uppdatera er här inne gör att inläggen blir gaaaanska långa.

I fredags var de många roliga saker. Elina & Boffe kom hem och bjöd på bubbel. Ännu ett år har MFF säkrat guldet och bubbel till mig. Finns på bolaget nr 78277 Bottega Gold 229 kr.
Blev en liten skvätt över som jag kan ta ikväll. 


Efter bubbeldrickandet så åkte vi hem till Johans föräldrar Cecilia & Torgil. En trevlig kväll med go mat
Fondue de är så perfekt bjudmat lite fix innan men, sen sköter gästerna resten.


Desserten den måste jag få receptet på. Ett marängskal med hemgjord glass i nom, nom.

Vår Maxi har äntligen fått en charkdisk där gick jag loss i går. 

Ostar och oliver och annat gott.


De nya fynden från loppisturen förra helgen. Ljusstakar de hade vi ju inga:))


Nä, nu måste jag sätta fart. 
Ha en underbar söndag!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar