Sidor

lördag 30 januari 2016

En regnig lördag

En grå dag såg jag när jag vaknade. Regnet rinner ner längs fönstret de bli innedag idag. 



Just nu är Bella här så vi myser,  ritar och gör maracas. 





Igår så var det dax att klippas.



Evelina blir visad av sin handledare Namina ( hoppas jag stavat rätt)
hur man klipper till en page. Det görs en guide som man sedan gör resten av. 


Här ser man hur det såg ut när vi var klara. Det behövdes lite färg så den vita banan inte syns! 
Vi pratade om att avfärga allt. Hur skönt hade det inte varit att slippa hålla på var och varannan vecka. Får fundera, det var inte bara gjort så i en handvändning!


Så nu är håret färgat som här fått sjölvtorka. Nu kommer vågorna fram när tyngden är borta.



Måste visa ett fynd! Vårt fina Åhléns håller på att stänga, så trist.
De säljer ut allt just nu med 30% såg denna boken. Så jag slog till!
Här ska testas recept.




Nu ska jag gå och fixa till mig!

Ha en fin lördag!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar