Sidor

fredag 26 juni 2015

Ömmande fötter

Idag har jag gått hur mycket som helst. 
I trätofflor!!!!
Kan säga att jag har lite ont i trampdynorna.
Först var mannen och jag iväg. De har öppnat en ny djuraffär så vi kollade in deras utbud. 
Sen åkte Nea och jag till stan. Kravet vsr fika först.
Lite kaffe löser det mesta:))

Sen började vår tur. Skjorta till Kalle stod först på listan. Hittade i första affären.
Sen var de dax för oss att pröva oss igenom lite av rea utbudet. 

Blev inget till mig idag bara till till Nea. 

Inköp blev de men av annat slag som vin och en massageväst.

Västen är ett fynd från Dollar store. Gjort ett snabbt test och de var bra.




Var snabbt inne på ICA och kolla vilka söta kärror de hade. Fick plats med min väska och två dunkar vin. Sen var den nästan full!


Blir klädvisning i morgon istället inte hunnit fota dem idag.

Nu en gammal film på tv som får avsluta denna fredagen. Benen får vila i soffan.
Ha de så gott!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar