Sidor

måndag 8 juni 2015

Benen upp och huvudet ner

I dag känner jag mig så här!
 
 
 
 
 
De är så mycket på jobb nu, tusen bollar i luften massor som ska fixas.
Det det gäller att hålla huvudet kallt...ja, eller försöka.
Har verkligen känt mig som jag har huvudet ner och bena upp, ett par gånger idag.
 
Vår lille Dot har varit lite hängig nu i några veckor.
Kanske inte ska säga hängig, utan ostadig.
Han är testad för Borrelia, som var negativt.
 Tack och lov! 
Det lutar just nu åt ett diskbråck med en nerv som ligger i kläm.
Vi väntar nu på provsvar som kan ge lite mer klarhet i vad han drabbats av.
 
Så fortsättning följer!
 Han är inte sämre än att han kan sitta och vakta grinden och kolla så
ingen kommer
för nära
våran
tomt!
 
 
Nä, nu ska jag hoppa in i duschen, Nea och jag har tagit ett avslappnade dopp i spa:et.
Så skönt!
 
Så vi kan väl summera denna dagen och säga, att det var en spännande ny vecka med
många nya utmaningar!
 
 
 
Kram på dig!
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar