Sidor

tisdag 2 december 2014

Upp till bevis

Igår när det var stök i köket så tog mannen ett foto och la ut stökbilden på Fb. Många glada tillrop över den allmäna röra jag fixat i köket. 
Så blir de när man inte hittar i baklådan så den städas på samma gång. 


Tycker det är riktigt avkopplande att stöka runt i köket. Andra kollar tv eller läser en bok. Jag bakar!

Insåg att jag inte behöver köpa choklad inför julbaket.

Bra blev de till slut. Två fyllda burkar och en städad baklåda. Till detta lägger vi lite hyacinter så börjar det att kännas lite juligt.

Ikväll blev det en lång pw med Camilla. Tänk att förena nytta med nöje. 7 km, frisk luft och två nöjda damer som fått prata lite tjejsnack där till :))
Kommer att sova gott  i natt!

Kram på dig

4 kommentarer:

  1. Vilken fin kruka! Kreativt och fint tycker jag! Hoppas jag får en god kruka kaffe nästa gång jag kommer :-D

    Kram svärsonen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Klart du ska få kaffe men, kanske inte ur den muggen:))
      Kram svärmor

      Radera
  2. MEN MAMMA! Vad har jag sagt om min kopp?! Vad ska jag nu dricka kaffe ur? Hmmmm, haha!

    Väldigt fint dock, hoppas på ett kaffe lagom till blommorna försvinner med toner av jord och hyacint! ;)

    Puss fina mamma

    Dotter E

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihi ja men den är så fin har missat att ta fram fatet:))
      Kanske hittar en annan fin kopp. Kram mamma

      Radera