Sidor

tisdag 8 juli 2014

En ljummen kväll

Svårt att slita sig och gå in, jag ska bara göra lite till.....
Det har varit så varm att man blir helt slut i både kropp och knopp. 

Känner hur värmen sitter kvar på mina armar och ben. 
Kan de vara så att det blivit för mycket sol.....
Svårt att känna när det blåser ljumna vindar, om, de blivit för mycket sol eller inte. 
En kall dusch kan väl svalka ner mig.



Här är kakan färdig med kräm. 
Trots att den är för torr för min smak,  så blev det bra med kräm emellan och på toppen. 
Strösslade hackade jordnötter över. 

Då det var så varmt att det blev det en Ceasarsallad till middag. 
Alla nöjda och glada mest jag, middag snabbt utan att stå vid spisen. 

Ska nu stänga dörrar och fönster för att starta vår Ac. 
Om någon timme är det svalt och skönt i huset så vi kan sova gott, hoppas jag.

Hoppas du haft en bra dag i solen
                                                                              Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar