Sidor

fredag 6 december 2013

Tillbaka igen

Nu är jag tillbaka igen! 
Detta uppehållet är det första i min lilla bloggs historia. 
Tror minsann att jag glömt i denna villervallan att gratta mig och bloggen som fyller två år. 
Måste kolla upp exakt vilken datum för starten:))

Igår var det julfirande med Camillorma. Det var lite julmat janzon och lax, nubbe och mandelmussla med vispgrädde och sylt och julklapp.


Här är innehållet i våra paketer. Min är den röda lyktan från Majas Cottage. Dessa fina lyktor som finns i två storlekar och olika texter och olika färger. En del av vinsten skänks till Cacerfonden.
Blir ett fint sken med texten som fladdrar. 



Ska se om lilla bilen står kvar i stormen. Jisses vad det blåst eller blåser för det har inte slutar än.

Håll i hatten om du ska ge ge dig ut.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar