Sidor

onsdag 25 december 2013

Lite frisk luft

Frisk luft fick Dot och jag på vår tur vid havet.
Funderade på de när vi gick där att jag åker ofta till en strand. 
Jag känner att jag hämtar så mycket energi där. Tänk att bo närmare havet de vore toppen
Vi har bara latat oss i dag, inte gjort något mer än promenaden, inte ens lagat mat. 
Bara värmt rester från julbordet, så lugnt.
Har bestämt att de ska bli fler sådan här dagar innan det är dax att börja jobba igen.

Här kommer lite bilder från vår lilla tur








Slut på bildbombandet för denna gången

Ha en fortsatt skön julkväll.
Nu ska jag fortsätta att kolla på Sällskapsresan,  de e nostalgi de:))


Kram

2 kommentarer:

  1. Fina bilder o god fortsättning! Visst är det befriande att gå vid havet. Kram till dig
    Camilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Socker, vanilj och en skvätt grädde26 december 2013 kl. 00:31

      Ja utan mina turer vid havet vet jag inte hur jag skulle klara mig��
      God fortsättning på dig med Camilla hoppas tomten var snäll��
      Kram på dig

      Radera