Sidor

torsdag 31 oktober 2013

Lite organiserad

Känner att mina organisering eller...ja de får vi ser ordning av hemmet har påbörjats. 
Igår skafferiet, idag kryddlådorna, i morgon ja, det får vi se. 
Om man nu säger så så råder det ingen brist på ställen. 
Kan göra en lång lista:))

Fick en akut klipptid idag hos en ganska bra frissa, bara så där, tur för mig.
Hon klippte av ganska mycket som var slitet ca 10 cm. 
Undrade om jag använde platttång!!!!! Nä, nästan aldrig. Mitt hår är i uselt skick. 
Så nu ska de få lite närande kurer och olja så kanske det kan hämta sig. 
Får klippa mig oftare. Räknade ut att det var 5 mån sedan förra klippningen, skärpning. 
Konstigt att håret är i dåligt skick, jag förstår att håret nästan gett upp.



Här är en av bilderna jag tog i Borås. Med den vill jag önska dig en trevlig Halloween
Jag ska nu åka på tjejträff med Camillorna:))
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar