Sidor

tisdag 13 augusti 2013

Att bara hänga med

Insett att det inte är lönt att stressa jag hinner nog ändå......
eller inte!
Sitter här i köket ensam med morgontidningen och mitt kaffe. Denna tiden är min guldtid eller vad man ska kalla den. Bara sitta här och känna in dagen. 
Ingen morgon träning idag bara en pw ikväll. Ska testa en ny runda som är 8 km. 
Vill se om det stämmer och hur lång tid de tar.
Var en massa träningstips från Paulo Roberto i dagens tidning. 
En kvart 4 dagar i veckan hemma!!!! 
Låter super bra!


Att man inte är träningsguru efter ha läst en massa och mentalt, ja då är jag någon annanstans:))
Kan väl inte skada att läsa en bok till. 
Om du är intresserad av just träning och framför att peppning så läs Olga Rönnbergs blogg eller hennes Facebook. Det är ibland svidande sanningar sånt jag behöver.

Ha en bra dag!
Nu är det hög tid att köra till jobb!
Kram på dig

2 kommentarer:

  1. Guldtiden är det bästa på hela dagen. Jag sitter utomhus på morgonen och nu börjar det bli lite kyligt tyvärr men åh vad jag njuter.
    kramar och lycka till med träningen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så skönt att kunna sitta ute på morgonen.
      Det gäller att njuta av de underbara vädret så länge vi kan.
      Tack och kram

      Radera