Sidor

lördag 6 juli 2013

Vilka fynd

Alltså vilka fynd som gjordes på min lilla loppistur, jag är helt lyrisk. 
Christina hängde med på turen som tog lite längre tid än planerat:)) 
Ja, vi missade nog bara två loppisar de får vi ta på lördag i nästa vecka.
Här är min fynd!






En massa som jag inte visste jag saknat innan. 
Så nu måste jag möblera om i köket för att den fina lilla hyllan ska få plats. 
De är de värt:))
Alla dessa sakerna 5 dukar, 2 örngott, spegeln, saltkar till väggen, kryddhyllan och annat krims för 
bara 450kr. 

Det fanns en massa annat kul på loppisarna som detta




Nu ska jag göra lite nytta, det ska sys nya kuddar och dynor. 
Släppande ut symaskinen på terassen måste få lite sol fast jag ska göra nytta!

Ha en fantastisk dag!
Kram på dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar