Sidor

tisdag 21 maj 2013

Lunchtime

Det går i ett rasande tempo, redan dax för lunch!!!!
 Har bestämt att jag ska ta egen mat med mig, allt för att se om magen kan må bättre. 
Det är en massa i maten som mjöl och annat som jag inte kan påverka.
Idag är det en salladstallrik med isbergssallad, festaost, tomat, lök, färsk svamp, kräftstjärtar och lite majonäs, en god och ganska nyttig lunch.

Ikväll blir det raberberpaj, inte fullt så nyttigt:))

Fått veta lite tråkigheter idag och blev fundersam över hur människor tänker när man hamnar i en pressad situation.
Hur hade jag själv gjort? 
Är det som hänt pinsamt eller kan man ta händelsen som en konsekvens av sitt handlande!
Ja, frågorna blev många och undrande. Kan man ens sätta sig in i hur någon annan känner eller tänker!
Nej, jag tror inte det.
Att jag talar lite i gåtor beror på att jag vill ta hänsyn och inte slänga ur mig saker som kan drabba de redan utsatta.
Jag tror ni förstår hur jag menar!

Nu måste jag jobba igen! Bara några timmar kvar jag slutat tidigt idag, redan klockan 3, jaaa!
Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar