Sidor

torsdag 2 maj 2013

Inget bra dag!

Det blir ett snabbt hej här idag, känner mig inte alls i form. 
Ligger under filten och fryser med magvärk. 
Får nog fixa något till min eländiga mage.
 Inte blev det bättre av bilen som parkerat framför bommen på jobb. Det innebar att jag inte kom ut!!!. Väntade i en timme utan att personen som ägde bilen kom. 
Ringde polis, kommun och de företag som finns i närheten utan resultat.
 Kan nog säga att jag var så förbannad att jag kunde exploderat.
Jättebra för min mage:)))


I morgon är det fredag, yes!
Kram

2 kommentarer:

  1. Men vad störigt med bilen. :(
    Hoppas fredagen blir bättre för dig. Ja såklart. Då är det ju fredag.
    kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, fredagen har blivit bättre, jag kom ut med bilen idag:))
      Sen kan ju inte en fredag vara så hemsk.....bara toppen med en ledig helg!
      Ha en bra fredagskväll!
      Kram på dig!

      Radera