Sidor

tisdag 19 februari 2013

Lurad :))

Vem e det som är lurad eller känner sig lurad? Jo, det är jag själv som lurats av mig själv!!!!!
Skulle färga håret men orkade inte igår kväll trots soffhäng. Orkade inte, lurad.
Vem fick stiga upp tidigare... jo, jag!!!
Hann med en del, duscha, sminka mig och tömma disken när färgen gjorde sitt. 
Tänk så mycket man hinner på ynka 30 min:))

Så nu har de grå kanterna suddats bort för ett tag, underbart:))


Som du ser inget svart idag heller kör på lite vitt med lite inslag av grön/grå.
Inget grått nä, men i behov av en klippning!

Är nu nästan helt klar för att glatta ut i världen eller i alla fall ner till stan. 
Det ska bli bröd och bullar på jobb idag och lite extra gott pålägg. 
På dagens agenda står det att vi ska ha APT bl.a., alltid trevligt

Ni som ska ut, ta det försiktigt, det är mycket halt ute.
Nu fångar vi dagen!
Kram

2 kommentarer:

  1. Fniss, känner igen mig. Efter några veckor med mascara i håret är det äntligen dags för frissan morgon, vilket påminner mig om att jag borde tvätta håret nu. Gäääsp jag gör det i morgon bitti......kramisarTina

    SvaraRadera
  2. Du har tur som "klarar" dig med mascara :)) De gör inte jag, har kommit till en punkt att lite färg är absolut nödvändigt ca var 3 vecka. Färgen hos frissan håller tyvärr inte längre än hemma färgen på mitt hår.
    Så det blir att "lura" sig själv lite till.
    Kram på dig!

    SvaraRadera