Sidor

söndag 10 februari 2013

Kvällsfika och en speedad tös:))

Det var en trevlig eftermiddag med tjejligan och födelsedagsfirande:))

Sedan vi kom hem har  jag tvättat och packat till Nea, hon ska åka iväg med skolan en vecka i morgon. Första gången hon ska vara borta hemifrån så länge:)) 
De ska till Gamleby på lägerskola, samma som jag var på i höstas. 
Jag hoppas hon får samma positiva upplevelse som jag haft där!

Har ätit grönsaksdipp nu ikväll ,det var gott. Köpte för mig, en ny dippa med smaken cheese & chili, 
där var lite ös i den, gott!


Nu ska jag åka till affären och köpa åksjukepiller till i morgon. T
De e tur att man kan köpa det i vanliga affärer, annars hade det blivit kris.
Hoppas du haft en riktigt bra helg!
                                                                       
Kram på dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar