Sidor

onsdag 6 februari 2013

En vanlig vardag

Hur är en vanlig dag?
 Ja, då man gör som man brukar antar jag. Sånt som laga mat, tvätta, läsa läxor osv. 
Har gjort lite av de men, även varit på stan med Kalle och köpt vårjacka. Det blev en parkas liknande jättefin i marinblå. Ska se om jag kan få en bild på den värt ett försök :))
Har fikat med Emmy & Jocke som skulle hämta hundmat till Samson. En arbetskollega har oxå varit här och hämtat sin hundmat. 
Det var leverans idag, därav all hämtning.

Har köpt lite för mig ny choklad från Toms med lakrits. Den smakade inte så mycket lakrits men, de var gott ändå! Den andra är från Marabou med salt och pecannötter.

Bara två dagar kvar sen är de helg igen, underbart.
Nu ska jag ringa och skicka lite krya-på-dig-hälsningarna till en av Camillorna som är lite sjuk.
Krya på dig Camilla!



Kram på dig!

2 kommentarer:

  1. Tack min vän för hälsningen, den värmer!
    Kram Camilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skönt att höra att du mår bättre, Camilla.
      Kram på dig

      Radera