Sidor

söndag 3 februari 2013

En sorgens dag

Har varit ute på promenad i morse själv kände inte att jag var riktigt fokuserad hela vägen. 
Jag tycker vanligtvis om att gå i rask takt med bra musik, det är avkopplande och underbart. 
Det var det idag oxå men, inte hela tiden. 
När jag kom på emellanåt vad som hände för 20 år sedan blir jag bara tung i sinnet och ledsen.
Skönt var ändå att gå "landet rundan" man möter ingen.
 Ja, det skulle vara någon av bönderna då, annars är det folktomt.
 Underbar natur och en sol som sken på mig.


Idag är det 20 år sedan min älskade pappa dog.
 Han fattats mig alltid men, just på födelsedagar och årsdagen så blir det extra tungt.



Nu ska jag åka till blomsteraffären och köpa en fin bukett till honom. Ska nog köpa med mig lite kaffe som jag kan ta med mig till kyrkogården! Han älskade kaffe, kakor och blommor, helst skulle det vara färgglada buketter.


Ha en bra söndag så hörs vi senare!
Kram


2 kommentarer:

  1. Det låter som en bra i dé. Kaffe, blommor och så vackra minnen.
    kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det var en bra idé:))
      Så fina bilder du tagit på dig och omgivningen. Av någon anledning kan jag inte lämna någon kommentar hos dig. Får testa igen.
      Ha en bra söndag!
      Kram på dig!

      Radera