Sidor

måndag 3 december 2012

Ljust och kallt

Idag är det kallt här hos mig -9,6,brrrr!
Detta är väl bara början kan jag tänka.
Längtar efter mycket mer snö så pågarna kan få jobba och leka lite. Då spelar det ingen roll att de är kallt om, det är en massa bus!!!
Har fått en födelsedags present i förskott i helgen, en ny parfym Lancome La Vie Est Belle. Jag blev nog helt fast när jag luktade på den första gången. Nu inför julen finns det ett erbjudande med både doft, bodylotion och duschtvål på bl.a. Åhléns. Den är kryddig på samma gång som den är lite söt. "Inspirerad av glädje och njutning av de små sakerna i livet" så står det i beskrivningen av doften. Då passar den mig utmärkt.
Nu blir det julkalendern, Mysteriet på Greveholm!

Ha en underbar dag i kylan. Ska du ge dig ut och köra så ta det försiktigt.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar