Sidor

onsdag 19 december 2012

Grattis på 1 årsdagen :))

Ja, du kära blogg då firar vi ditt första år. Tiden har bara rusat iväg.
Det är ganska kul att se att det finns läsare inte bara i Sverige utan från andra länder oxå.
Att jag skulle ha så många som läser min blogg kunde jag aldrig tro. Till nu har jag haft 14 073 läsare.
Det är kanske inte så många jämfört med "storbloggarna" men för mig är det jättestort. Tack för att ni tittar in och kollar på min lilla blogg.

Det är ju min födelsedag oxå:))
Nea hade dukat ett fat med saft, pepparkakor och levande ljus.
Fick en jättefin present blev så glad.
Det var två stycken salt och pepparkar i silver. Kanske inget äkta men, lika fina ändå.

Ha en bra dag!
Kram på dig!

2 kommentarer:

  1. Grattis till både dig o bloggen, hoppas du haft en bra dag. God mat såg jag!
    Kram fr en flitig läsare/ Camilla Sa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för de kära Camilla. Alltid trevligt med en liten kommentar :))
      Maten den var super go. Det är aldrig fel:))
      Kram på dig!

      Radera