Sidor

lördag 22 december 2012

En nostalgisk kväll:))

Det var som att åka tillbaka i tiden när Kal P Dal showen/ musikalen började.
Det var som jag var så där mellan 12-15 år och han spelade i Stadsparken.
Jag och en kompis Helen var där och när konserten var över fick vi gå in bakom scenen för att
träffa honom.
Kal P Dal det var stort då:))
Samtidigt som jag var glad åt kvällens föreställning så blev jag lite ledsen då jag kom att tänka
på min pappa.
 Det blev en liten krock nutid och dåtid.
 . Fick bita mig i läppen och svälja bort de hotande tårarna.
 
Det var en märklig känsla att befinna sig i två världar på samma gång!
Detta blev flummigt, oj!!!!!!
 

Nu ska jag stiga upp och äta lite frukost sen är det matshopping som gäller:))
 En viktig sak har vi kvar att handla, julgran.
Den ska kläs enligt vår tradition i morgon.

Har sedan en massa klappar att slå in , lite som ska bakas och kokas.
Vi hörs lite senare idag om du vill!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar