Sidor

söndag 4 november 2012

En skön söndag!

 


Har nu packat upp alla påsarna från gårdagens shoppingtur. En massa plastpåsar, foliepapper, sminkmedel, bakplåtspapper, julklappar mmm, det blev några sådana oxå.
Kom på en del saker som jag glömt inte så konstig med alla dessa människor.
Vi köade i 40 minuter för att betala det var så varmt att jag inte kunde tänka.
Kanske man skulle ta en tur till och hoppas på ett lugnare tempo:))
Favorit köp ifrån igår är nogtvå sm söta tomtar och ett stort doftljus. Vet inte om det kommer att lukta mycket eller gott. Om, inte annat så är det en snygg förpackning.
 


 
I eftermiddag ska jag och och en av Camillorna (Sa) på julinspration på Ullahills Magasin.
Vet inte riktigt vad vi bokat in oss på men, det låter trevligt!
 
 Får berätta sen i kväll vad det var.

       Det är en trevlig butik med heminrednings prylar, blommor och kläder från bla Odd Molly.
Om du har vägarna förbi är detta ett tips.
Har konstaterat att det finns en hel del fina på lander butiker här runt om:))
Jag ska ge dig en lista i veckan på bra butiker en del av dessa har även webb butiker!
Nu ska jag köra till stranden med Dot, ingen som vill följa med oss, tyvärr!
Solen skiner från en klar blå himmel så det kan nog bli en skönt tur!
Ha en bra söndag hoppas sole skiner på dig oxå:))
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar