Sidor

onsdag 7 november 2012

Att vara snäll!

Detta med att vara snäll har inget med julen att göra alls. Nä, bara att jag är en snäll mamma som kanske servar mina barn för mycket ibland! Tycker synd om dem att behöva gå hem i regn eller mörker,då hämtar jag. Det är oxå synd om Kalle om han inte fått en matpåse med på sin praktik. Ja, jag vet kanske han skulle fixa de själv, men jag känner han att då hade han struntat i de! Han har flera gånger tackat för att jag gör de. Tar ju inte många minuter:))
Känner mig lite seg i dag! Har följt valet i USA av och till under natten.de var en valvaka som höll spänningen länge. Sista gången jag kollade på mobilen var 04.30 och då var det inte riktigt klart ännu.
Får väl vara lite mossig i huvudet i dag. Tror det försvinner när jag kommer till jobb!
Ha en bra dag!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar