Sidor

söndag 14 oktober 2012

Söndags funderingar!

Har haft en massa funeringar på livet i stort och smått. 
För att skingra tankarna så har jag bakat till Neas handboll, min tur att ha cafeet.
 
 Dagens bak, en kanelkaka.
 
 Igår var jag ute och skulle ta lite foto, blev inte vad jag tänkt riktigt.
Ville ta på lite bilder på hösten, löv i fina färger  Det finns inte sådan träd här som jag hade tänkt mig röda, orange ja lite ditåt. Ville åka till stranden men det är regn idag, så det får vara.
Här är lite av bilderna


Fick en som ville kolla vad matte gjorde:))

Kanske det kan bli lite bilder som finns i min fantasi under veckas resan. Ska åka till ett litet samhälle som ligger 3 mil från Västervik. Har varit där tidigare med då i maj. Ska bli spännande att se stället under en annan årstid:))
Nu ska vi köra till matchen kommer med mina funderingar senare idag.
Ha en skön söndag!
Kram
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar