Sidor

tisdag 18 september 2012

Underbart!

Nu har jag fått första ordentliga koppen kaffe, underbart. Vi är på samma restaurang som igår maten var lika bra idag. Dock inte köttet trots att detta är en grill restaurang. Mannen var inte super nöjd med sitt grillspett:((
Nea är så mätt efter en gigantisk tallrik med grillspett, tur att alla är nästan nöjda.
Känns så bra att alla är så nöjda med denna resan. Det är bra att ha lite flört med Fru Fortuna ibland. Ni som har hängt med här, kanske kommer ihåg att jag vann en resa på bloggträffen i Malmö:)) Det är denna vi njuter av nu!
Känner mig ganska mör idag sover inte då bra här. Vi har ingen kyla på rummet, är ju van att sova ganska svalt.
Nu ska vi inte vara gnälliga. De är kallt hemma så vi njuter av den underbara värmen några dagar till.
Har fått en ide här nere, får slippa på den när jag kommer hem. Delar med mig så fort jag kan:))
Ha en bra tisdagskväll!
Kram från ett 28 gradigt Alcudia

2 kommentarer: