Sidor

tisdag 4 september 2012

Strålande sol!

Jag hoppas vädergubbarna/tanterna håller vad de lovat idag, 21grader.
 Om inte, kommer jag att frysa om benen då jag har shorts på mig:))
Det är vägra tjocka kläder som långa byxor, jacka, strumpbyxor, vantar o mössa, dunväst, stövlar ja listan kan göras lång.
Detta är plagg som jag sett på folk på stan under förra veckan.
Vägrar ett tag till :))
Mannen kom igår hem med presenter från Indien.
Två fina små fat och fyra bordstabletter.
Faten är jättefina får se vilka platser de ska få!
 
Hoppas du oxå får ett varmt och skönt väder!
Kram


2 kommentarer:

  1. Måndee? Jag tyckte det var kyligt idag men jag hoppas på en varm eftermiddag.
    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. De blev inte så varmt som de lovat men jag frös inte så farligt ändå:))
      Hoppas du fick lite värme!
      Kram

      Radera