Sidor

tisdag 25 september 2012

Att boa in sig:))

Ja, det går framåt med att komma upp. Kom på vad som är det värsta med denna årstiden, det är morgonen!
Ju mörkare det blir på morgonen desto svårare blir det för mig att komma upp.
Det som är mysigt är den där vill-boa-in- sig- känslan man vill ändra om hela huset, möblera om, byta gardiner och kuddar. Sen är ju inte tidningarna sämre, de bara öser över oss en massa fint. Hittade bland drösen av reklam igår villabladet Sydväst, som hade ett hus som var så underbart. Inspirationen bara sprudlar, vill så mycket. Ja, det finns två projekt på g, köksstolar som ska målas och kläs om och sen är det sänggavelen av Eu pallar som ska fixas. Hittar säkert på några andra saker sen ju mörkare det blir, hihi!

Nä, nu fångar vi dagen min vän!

2 kommentarer:

  1. Det är verkligen så. Boadags och mysa så mycket man orkar. Och jag köpte nyponsoppa och biskvier häromdagen. Höst för mig.
    kramar och hälsningar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Höst är mysigt:))O va gott med nyponspooa och biskvier, de måste jag köpa. De var längesen vi hade de!
      Kram på dig!

      Radera