Sidor

torsdag 2 augusti 2012

Semestern som snart är slut :((

Då var nästan denna semestern till ända och man får vänta ett helt år!
 Nja, det är ju inte riktigt sant ska snart åka på semester ju, hihi!

Har varit på jobb några timmar under förmiddagen och testat mitt nya skrivbord. Det var det som som inhandlades på IKEA förra veckan. De är såååå bra mitt höj och sänkbara bord, nu hoppas jag att min rygg ska slippa och ta mer stryk. Det har åkt och ner under timmarna på jobb, det funkar mycket bra, hihi!

Har haft kaffebesök i eftermiddag av Christina och Tommy jättetrevligt med kaffe och lite snack.Det behöver inte vara så invecklat när man ska träffa vänner eller hur?
Nu ska jag bara sitta ner en stund och samla min tankar!
Nu har jag igen sten att sitta på så en soffa får duga :))

Är det Pomperipossa?


Tittar kanske in lite senare:))
Då blir det Österlen del 3, den sista jag lovar: Ska inte plåga er med mer utflykts babbel!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar