Sidor

måndag 6 augusti 2012

Konsten att packa en resväska :))

Hur ska man packa för att slippa släppa med sig halva garderoben?
Inga problem säger säkert någon, man tar bara saker som kan kombineras med varandra.
Jaha, men om man nu inte kan kombinera sina saker eller om sanningen ska fram inte kan bestämma sig så....har man en ganska full väska, hihi!


För att inte missa något (har hänt) så har jag fått hänga sakerna så jag har sett att dessa kan funka.
Det har hänt att jag tagit med mig ex. en klänning som krävt en underklänning, som jag givetvis glömt hemma.
Kan säga att det är inte så kul!!!!
Nåja med ca 10 olika ombyten så, ska väl denna resan oxå bli bra.

Att vara tillbaka på jobbet igen kändes man som inte varit borta mer än några dagar.
Kul att träffa alla kolleger igen

Nä, nu får jag kolla över väskan en sista gång !!
Sen blir det en bit brié och ett glas rött.

Ha en bra måndagskväll!
Kram på dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar