Sidor

söndag 26 augusti 2012

En fin kväll :))

Vilken fin kväll med en otrolig himmel med färger som gick i allt från rosa/lila till grå/svart. 
Helt otroligt att se hur snabbt färgerna skiftar.
 
Först hade jag ingen kamera med alls.
 Gissa om jag svor en ramsa när jag såg att det var något längre fram
som jag skulle vilja ha en bild på.
Det var lilla bambi och mamman.
 Fick tag på mannens mobil som tog en rent vit bild.!!!!!!
Jag har en likadan mobil så jag vet inte vad som var fel.
Gissa om jag kommer att gå dit fler gånger utan kamera!!!
Det var när vi var på väg tillbaka som detta ljusspel utspelade sig.
Snabbt in och hämta kameran och här är resultatet:
 


 


 
Nu är det dax att gå och lägga sig!
Hoppas att du haft en bra dag!
Kram på dig!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar