Sidor

lördag 18 augusti 2012

Att nästan glömma:))

Herregud vad vi måste vara vimsiga mannen och jag, hihi!
När Nea och jag kom hem från Malmö gav jag mannen lite blommor.
 Han tyckte att de är till oss båda, ja ok då.
En liten stund senare kom jag på att vi faktiskt har bröllopsdag idag!!!!!!
Så då var det inte fel med blommor till mannen.
Hur kunde vi glömma vår dag:((
Detta har aldrig hänt innan.
Vi har hela tiden sagt att vi ska fira denna dagen när vi kommer till Mallorca, bättre sent än aldrig.
Kan vara därför detta nästan glömdes bort idag.
Vi har varit gifta i 22 år och man kan undra var har dessa åren tagit vägen!

Visst e vi unga och snygga:))

När jag tänker tillbaka på vår dag så är det både med skratt och med tårar.
 Skratt för allt roligt som hände den dagen och tårar över de som inte längre är med oss i livet längre. Strålande sol och så lyckliga.
Vi gifte oss i en liten fin kyrka och hade sedan fest med familj och vänner.
Tror att det finns en videofilm någonstanns i gömmorna.
Skulle varit kul att se en dag igen.
Det är strålande sol idag oxå och vi är fortfarande lika lyckliga:))
 Lite äldre och tre barn rikare!

Nu ska vi göra oss snyggare inför festen vi ska på ikväll.

Kanske tittar jag in senare ikväll.
Om inte så önskar jag dig en underbar lördagskväll.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar