Sidor

tisdag 24 juli 2012

Myshörnan :))

Varför har jag eller någon annan inte tänkt på detta innan!!! Hm, de kan man undra!
 Förra sommaren då vi köpte paviljongen tillbringade vi nästan all utetid där.
Denna sommaren har vi inte suttit där mer än en gång, hm.
Varför de?
Ja, det vet inte jag men från och med nu kommer detta att ändras igen, tror jag.





Jag och Nea har nu på morgonen tagit ner vår lilla soffgrupp och pimpat till de så det blev mysigt.
Vi har nu suttit där och ätit frukost så mysigt.
Kan tänka mig att vi kommer då det inte regnar att sitta där på kvällarna.
Får åka och fixa lite blommor som ger den rätta inramningen.
Kan tänka mig lite bambu eller något annat gräsigt som vajar i vinden.

Idag blir det nog mycket bad i poolen varvat med solande och lite läsning i min bok.

Vad blir dina planer för dagen?
Bada, sola eller kanske jobba???
Ha de bra!
Kram

2 kommentarer:

  1. oh, vad fint det blivit i paviljongen mamma.
    längtar till att få sitta där och dricka kaffe och mysa med tända ljus.

    mycket finare nu med soffgruppen än med det stora bordet. Nu fattasvi bara lite lyktor att hänga upp.

    Kanske får åka en sväng till Ikea i helgen , om vädert inte är fint.

    kram från dotter <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, visst blev det mycket mysigare :)) Det har pimpats lite till nu under dagen. Lyktor har vi i mängder där inne som vi kan ta med oss ut! Hoppas på bra väder i helgen så kan vi sitta där och mysa!
      Kram på dig min tös!

      Radera