Sidor

tisdag 31 juli 2012

Mot Österlen!

Japp, nu ska vi mannen och jag åka på utflykt.
Det är både den första och troligen den sista för denna sommaren.

På måndag är det dax för jobbet igen :))

Jag hittade av en slump förra sommaren en antik-loppis affär i Gladsax, den är dagens första anhalt.
Det är ett tips att åka dit om man tycker om sådana saker.
Där är öppet året runt.

   Vart det bär sen får vi se, kanske Kivik, Stenshuvud nationalpark eller något annat trevligt ställe.     
                                                              .
Brösarps backar

Ha en bra dag kanske jag tittar in under dagen och säger hej.
 Lite trist är det dock då jag inte kan lägga upp bilder på bloggen via mobilen, gggrrrrr.
 Jag har tydligen lagt upp för många, säger den!!!!

Kanske kan lösa de på annat sätt!
Kram på dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar