Sidor

torsdag 12 juli 2012

Inspirerad :))

Visst finns det något eller någon i din närhet som du blir inspirerad av!!!
Jag blir inspirerad av massor
av saker
de kan vara ett tv program, en tidning, någon i min närhet, vad inspirationen ger är olika.
 Idag ska jag vara min egen inspiratör jag ska städa huset och göra en stor röjning i tvättstugan.

Ut och inspirera varandra eller titta dig runt :))
Jag kanske kan ge er lite , hihi.
Om du ska ge dig ut så fräscha upp dig!!!!
Här är bilden sedan jag fångat in lilla "Bambi" håret på ända, nyvaken och osminkad.
De bjuder jag på :))

Ha en underbar dag!!!
Kram

2 kommentarer:

  1. Men åh? Jag tittade så fort i mobilen i morse och såg inte var det var du höll i.
    Vilken sötnos och hoppas den mår bra!

    kramar och trevlig kväll

    SvaraRadera
  2. Ha, ha nä det förstår ja, jag visade mitt naturliga jag, hihi!!!
    Visst e den söt den lilla Bambin :))
    Jag hoppas att den hittat sin mamma igen.
    Kram på dig!

    SvaraRadera