Sidor

lördag 21 juli 2012

En bra lördag!

Vilket väder vi haft idag helt underbart.
Vi satt ute under kalaset mumsade på grillad korv och goa tårtor som Jonna och Linus bakat.

Nu är det så om jag nu inte röjt så himla bra så hade jag hittat min sladd till kameran.
Så det blir inga bilder på det i dag
Den är puts väck!!!
Om här varit någon som kunde berättat var dem "gömt" sig hade de varit bra, grrrr.

Ja, ja inget att hetsa upp sig över får visa bilderna från kalaset i morgon istället.
Så vi lämnar kalaset tills bilderna kan visas, förhoppningsvis i morgon då :))

Vi var ju på en loppisrunda i förmiddags och som vanligt så hittade saker som jag inte visste
om att jag behövde.
Ska visa dig mina fynd i morgon!

Lene kom in en runda på kaffe, vi har suttit och pratat lite tjejsnack :))

 Pågarna sover gott i sina korgar och tävlar om vem som snarkar högst, Dot vinner



Nu ska jag nog krya upp i soffan med en bok eller kolla om det finns något på dumburken.

Hoppas du oxå haft en bra lördag!
Natti, natti på dig!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar