Sidor

lördag 28 juli 2012

En blå molnig himmel :))

Vad ska man nu hitta på idag!!!
Det har snabbt blivit en vana att sola och bada under några dagar.
Kanske ska frysen fyllas upp den är ganska tom.
Eller kanske man bara ska städa de lådor och skåp som "gud glömde" som jag svär en lång radänga över varje de ska öppnas.
Eller kanske bara ta dagen som den kommer.
Ja, vi få se vad händer idag!

Det blev några bilder igår måste ju testa kameran.
En blandad mix kommer här:

                                         Lite mer pimp från terassen, de nya parasollet

                                                                   Mysiga hundar


som luktar på blommorna :))


Behöver ta hem ett bildredigeringsprogram på min dator igen. De som jag hade försvann när datorn rensades. Jag tycker inte om att dra för mycket med bilderna som jag sagt några gånger innan.
 Bara ev. beskära dem lite om för det behövs.
Tycker varje bild är unik och är inte så mycket för alla arangerade bilder eller de som ser så ut.

Lyft hakan lite, så bra och titta lite snett åt höger, jaaaa jättebra och så sträck lite på dig, tack och så säg apelsin.........klick...

De är dessa bilderna som jag har så svårt.
Att man leker med bilden och förstärker färger eller ger bilden en äldre look, det är en annan sak.

Nä, nu ska jag ha lite mer kaffe och njuta av de ljumna vindarna innan de lovade ovädert kommer.

Ha en bra dag min vän.
Kram på dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar