Sidor

söndag 20 maj 2012

Trött och lycklig:))

Då blir det en kväll i soffan är helt slut ute efter massor av sol:)) Det tycker ja om.
Ikväll ät det jag som bestämmer över fjärrkontrollen!!!!
Igår var det bara en massa fotboll och en massa galande från svärsonen, Elina och lite mannen som sov ganska gott igenom matchen.
Är inte mycket för sport på tv. Skillnad när barnen spelar match. Har hejat mycket i mina dar på fotboll och innebandy, nu är det bara handboll som gäller!
Har en gång fått tillsägelse av domaren:(( Om jag inte var tyst så skulle jag få gå därifrån!!!! Bad att domaren skulle döma rättvist, så var jag nöjd. Orättvisa är inte ok:))

En liten bild på mig när vi bakade igår, med de fina Ewa i Walla förklädet. Elina tycker att det är för lite bilder på mig. Har lite svårt att se mig själv på bild, tycker inte att jag blir så bra.

Hoppas att du med fått njutit av solen i dag!! Nu håller jag för denna veckan!
Ha en riktigt bra kväll med er där ute i världen!
Kram

2 kommentarer:

  1. Visst har det varit en härlig dag? Och kul att få se dig lite mer på bild tycker jag med.
    Här är det soffslappning på hög nivå som gäller, man blir visst trött av härligt väder.

    Kramar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja fler sådana dagar vill vi ha. Tack för fin respons på fotot. Jag kan inte göra så fina dagens outfit som du gör. Jag har bara två Molly i garderoben. Kanske ska jag göra budget inlägg, jag är duktig på att fynda:))
      Kram på dig!

      Radera