Sidor

tisdag 22 maj 2012

Ett 1000 kr leende:))

Ja, det kostar att få ett snyggt leende. Varit hos tandhygienisten och kollat hur det stod till med tänderna, det kostade mig 1000.- Ja, det är ingen billig historia men, nu klarar jag mig i ett år skönt. Inga hål, bara de!!! Fixat lite tandsten och fått en lite putsning oxå. Om man delar det på ett år så är det kanske ok, tycker jag.

Har varit en varm och stressig dag på jobb. Får jobba lite hemma på kvällarna denna veckan, annars blir jag inte klar.
Bara 20 dagar kvar till semestern!!!!!
Bäst att sätta fart om jag ska få semester:))

Ha en underbar kväll, hoppas du får njuta lite av de fina vädret!
Kram

Ps Det är inte horn i pannan på mig, bara solreflektion, hihi!! Ds

4 kommentarer:

  1. Åhh, underbart med semester! Själv är det si sådär 60 dagar kvar till min semester, men är glad ändå ;) :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då är det nästan dax för mig att börja jobba igen. Får njuta av varje dag oavsett semester eller inte:))
      Kram på dig!

      Radera
  2. 20 dagar bara...oj så fort det kommer att gå tills dess..
    Duktig du är som varit och putsat tänderna, jag brukar fuska med det tyvärr. Borde.
    kramar och hoppas du har det gott i kväll

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, tiden bara rusar iväg känner att jag skulle vilja stoppa tiden. Bara så lite, lite så man hinner njuta av allt omkring en:))
      Hoppas du fick en bra kväll!
      Ha en underbar dag, kram på dig!

      Radera