Sidor

söndag 29 april 2012

Shopping dax igen:))

Mannen frågade i går kväll om vi skulle köra till Vellinge blomman!!!!! Oj, det händer inte så ofta att han vill åka till en affär av detta slaget. Nu ska vi ju inte shoppa så mycket. (Det klarade jag ju så bra själv i fredags, hihi!)
Det jag vet är en lampa till vår vatten-sten -fontän visar när den lyser igen:)) Sen kanske det blir en och annan blomma.

Just nu ligger jag i soffan och kollar på Nyhetsmorgon Söndag. Då kommer mannen med en kopp kaffe, snacka om mjukstart och gullig man.
Har sällskap av en som snarkar högt!!!!
Ja, det är Dot som ligger sidan om mig på golvet. Han följer mig vart jag går fmin "lille" påg!!

Återkommer sen med lite bilder från kalaset igår och mina inköp från i fredags.
Ha en skön söndag och var rädd om dig!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar