Sidor

torsdag 5 april 2012

Att bry sig :))


Känns konstigt att skicka iväg Nea på resa utan oss.
Fast att vi ses i morgon så känns det ändå konstigt.
 Jag är nog en sådan där mamma som har svårt att släppa taget om en del saker.
Samtidigt vet jag att det är många barn som inte har någon som bryr sig, så jag fortsätter att vara "pinsam" som Nea brukar säga.
Bättre att bry sig mycket, än inte alls:))
Det gör ont i mamma hjärtat när man ser och hör på hur en del barn hur de har det.....

Jag gör nog ganska mycket med och för mina barn.
 Denna tiden kommer ju inte tillbaka gäller att ta tillvara den medan man kan och får!!!


Igår såg jag ett program om en elefantunge och ett får, Themba och Albert.
Filmen var både rolig och sorglig på samma gång.
Hittade denna bilden på dem som jag bara måste visa er.

Visst är de söta!!!


Nu ska jag ut och fånga dagen i det fina vädert.
Kram på dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar