Sidor

söndag 11 mars 2012

Sköna söndag!!

Det har varit en mysig och lagom slapp söndag.
 Känner verkligen att jag fått laddat batterierna i dag.

                                                    Min stora påg Kalle innan festen i går
                                Han är inte så glad att vara med på bild men igår "fastnade" han:))

                                                        
En bild på min fina Odd Molly dress

Jag var ju på stan igår för att köpa byxor.
Tar tre par jeans och stegar in i ett provrum.
Känner nästan panik att stå där inne i ett dåligt upplyst provrum och försöka få ett
par byxor över rumpan.
Döm om min förvåning när första paret passar!!!!!
Va... detta har nog aldrig  hänt.
Testar nästa par och de passar oxå!!!!
Hm, vad har hänt?  Prövade inte de tredje paret, det räcker med två par.
 Köpte båda paren, skönt nu behöver jag inte plågas med detta på ett tag.

Varit hos svärfar en stund på lite fika.
Han blev glad över vårt besök och goa kager som vi hade med oss.

Avslutar denna trevliga helgen i soffan med lite tv -tittande och en kopp kaffe.

Hoppas att du också haft en bra helg!

Ha en fortsätt trevlig kväll:))

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar