Sidor

måndag 26 mars 2012

Lufta Odd Molly:))

Ja, med anledning av OMs födelsedag i helgen får jag väl "lufta" min rosa skapelse idag:))



Ja, det är väl ingen bra bild på mig ursäkta, håret på ända och osminkad men, de är min fina
Odd Molly som ska beskådas inte jag:))

Sitter här med min frukost och undrar var det är som låter?
I min jakt på vad det är, finner jag en mycket stor snarkande hög med en Dot, hihi!
Herrejösses vad han låter min lilla påg.



Fryser och svettas inomhus mitt i minusgraderna som råder ute......jag har ingen värme på!!!!!!
Den dära luftpumpen eller vad det nu heter började att läcka som ett såll i lördagskväll.
Det blev att ställa en skål under så vi skulle slippa torka en massa vatten. 
Avstängd sedan dess, så det är ganska kallt här nu:))

Tur mannen kommer idag och kan fixa den.


Ha en underbart bra dag med massor av sol!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar