Sidor

torsdag 9 februari 2012

Trött;))

Känner mig inte alls i form idag. Bara det inte blir något värre av detta, MÅSTE vara frisk på lördag.
Sov på soffan i går under dagen och somnade utan problem igår kväll. I och för sig e det inget ovanligt.
Det är liksom mer en känsla jag har känner-mig-inte-i form känslan.
Hoppas det är bara just det, en känsla!!!

Pratade med min syster (som ska med på eventet) och fick höra hennes dag och kvälls outfite inför lördagen. Jag blir alltmer osäker på min.....eller strunt samma vi är där för att ha roligt inte på någon mannekänguppvisning.
Vi ser fram emot detta alla i gänget Bea, mamma, Camilla och så jag. Längtar!!!!!!


Får ta på mig rejält och ut gå med pågarna i kylan.
Idag kommer mannen hem från Italien. Har köpt med sig hem en rejäl bit parmesan.
Ja, ett glas vin och en bit ost kanske kan bota mig i kväll:))

Kanske får ta vägen inom vår lilla Italienska delikatess affär för några bitar salami och kanske mer ost,mmmm.

Ha en underbar dag!
Vi ses väl ikväll?

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar