Sidor

onsdag 8 februari 2012

Ledig dag och tänkvärda ord

 Då var det min lediga dag igen, mysigt!!!!
Tänkte bara ta det lugnt kanske åka till Maxi, kylen behöver fyllas på.
Blir nog en tur till stan i em med Nea, vi måste hitta en ny mössa till henne. Några killar skojade/busade med henne häromdagen och tog då hennes mössa och plötsligt var den borta.
Nu har hon min och det är kallt om mina öron:))

Trist är att denna dagen går så himla fort. Så här skulle man alltid ha det, ja en ledig dag i veckan.

Detta klipp säger ganska mycket. Lite av det som jag sagt några gånger innan, det är viktigt att fånga ögonblicket! Att njuta av nuet!!
Det ska jag göra nu.
Ha det bra, så ses vi sen igen, hoppas jag! 

Kram 


2 kommentarer:

  1. Trevlig text
    Var hittar du allting??
    Puss älskar dig!!

    SvaraRadera
  2. Ja visst är den kanske skulle förstora den och göra den som en tavla:))
    Puss

    SvaraRadera