Sidor

lördag 28 januari 2012

Sovmorgon med go frukost:))

Sovit länge, skönt!! Fick passa på idag för morgon är det handbollsmatch, så då ska vi upp tidigt.

Gjorde i ordning en deg i går kväll innan jag la mig. Hittade ett receptet på frukost bullar hos House of Phelia. Här är receptet, varsegoa!!!

Jättelätta att göra bara att röra ihopa, jäs över natten, baka ut och så har du nya bullar, mums.

Undrar om bilden på receptet verkligen är samma bullar. De är helt släta!!!!! Strunt samma goa var de i alla fall.



Så här blev mina bullar. Ät min med roccula, ost och skinka, de va gott:)

Ser inte skönt ut där ute, brrr. Kallt och blåsigt. Jag som tänkte åka till stranden med pågarna. Får nog vara inne och inte göra mycket, kanske baka kanelbullar:-))

Ha en skön lördag!!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar