Sidor

torsdag 26 januari 2012

Lång dag med infomöten, bara två kvar denna terminen. Nu är jag ganska slut, det tar hårt med två så långa arbetsdagar.
Fick läsa läxor med Nea när jag kom hem. Kan ju säga att det tyckte jag inte, var så himla kul,så här dax:(( Som vanligt så gör man allt för sina barn eller hur?

Igår när vi var och fikade satt vi och pratade om detta med att man inte känner igen den personen som tittar på en i spegeln, haha. Bilden av en själv är väl att man är en ganska "fräsch dam" men, inte när man ser foto på sig själv. Därför finns jag ofta inte med på bild..Under denna diskussionen  tittar jag upp mot väggen och får se en skylt som vi skrattade länge åt.......detta är dagens sanning


Ja, ok här är en bild på den "rynkiga damen", haha.
Ser ut som man gör när man inte blev som man skulle!!! Bra med lite självironi eller hur?




En bild, om än väldigt liten:)) Bilden kommer från Elinas iphone, en suddig sådan om den hade varit i större format.

Ha en bra kväll!
Kram

2 kommentarer:

  1. Supermysig dag, med massa trevligheter.
    Och nu fick du varit på kakboden i Limhamn också och sett hur där ser ut samt ätit din älskade limhamnsbomb. MUMS!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, visst hade vi en mysig dag, det får vi göra om:))
      Bomben var lika god som förra gången,mmmm.
      Puss o kram Mamma

      Radera